Sidor

1 feb. 2013

Tilda with Little Pocket!

Hejsan,

nu så har jag gjort ett kort igen med en av Magnolias stämplar, Tilda with Little Pocket 2013.
 Ja, jag är nog väldigt förtjust i dessa ljuvliga stämplar ;). Har färglagt med Promarkers och Flexmarkers.

Javisst ....som ni redan vet så är jag ju tokig i dies, så jag vevar och stansar och vänder o vrider på allt, ändå så blir det fel nyans, så då är det ju bara att veva lite till :), men här har ni resultatet för denna gång.  Jisses tycker att alla korten börjar se likadana ut hahaha, men kul är det ju :).
Ojojoj  kan ju tyckas att det är mycket på korten, men det är nog jag i ett nötskal ;), ska det vara så ska det vara ordentligt hahahaha.
Har använt Magnolia dies, Marianne Design o Joy Crafts.





                           HA EN SUPERHÄRLIG HELG OCH TA HAND OM ER!!!

                                                       KRAM MAJSAN
.

15 kommentarer:

  1. Njuter av att beundra ditt kort :) Härliga färger( gillar ju lila!) :)
    Ha nu en trevlig helg! Stor kram!!

    SvaraRadera
  2. Du lyckats såå bra med att få med mycket på dina fina kort,
    det kan inte jag hur jag än försöker.
    Men alla har vi olika stilar och tur är väl det :)
    Kram & ha en trevlig helg!!

    SvaraRadera
  3. Åh Majsan, det är så ljuvligt vackert! Och det kan aldrig bli för mycket!! Jag tycker du är så duktigt på att färglägga hår! Och så underbart lila kort, så härliga detaljer och du placerar dem så otroligt vackert! Stor kram och må så gott i helgen!!

    SvaraRadera
  4. Åh, återigen igen ett så vackert kort! Jag har sagt det flera gånger och säger det igen, du är verkligen en mästare på att få till det med blommor och dies på dina kort! Underbart! Din färgläggning är också helt underbar!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Jag tycker du skall fortsätta att veva och veva =) för detta är precis du och din stil och jag älskar den!! Så kul att se dig skapa med alla dina vackra dies, jag tycker inte det ser likadana ut dina kort utan du har en grund med dies och blommor....men varierar hur du sätter det och piffar med dina utstansade =)
    superfint kort igen och älskar ditt färgval!!!
    Önskar dig detsamma, ha en underbar helg!!!
    kramiz från mig

    SvaraRadera
  6. SNYGGT!
    Jättefint kort, som alltid, söt stämpel.
    Jag gillar din fjäril och den stående rosetten.
    Snyggt, snyggt dekorerat.
    Jag blir sugen på att scrappa i lila nu :)
    Ha en trevlig helg.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej Majsan =)

    Vad roligt att vi hittade varandra på Fejjan i dag =) Ville titta på nära håll på ditt vackra kort! Jag tycker du gör så fina kort och det kan aldrig bli för mycket på dom =) Inte när det är så fint plaserat som du alltid får till det. Tycker även det är roligt att du tycker om att använda dig av dina dies för det tycker jag också om men glömmer ofta bor dom jag har.

    Tusen tack för dina fina kommentarer och dina fina kort som ger mig så mycket inspiration!!

    Många kramar från Sandra!

    SvaraRadera
  8. Helt underbart kort! Inte har du för mycket på dem inte!! Du kan ju konsten att placera mycket på kortet så det bara blir så, alldeles, alldeles uuunderbart!!!
    Guuud vilken söt Tilda, fantastiskt färglagd som vanligt! Me like!!!
    Kramis!!!

    SvaraRadera
  9. Men oh så fint Majsan i härliga färger och surra vidare för mer dies som är ditt kännetäcken. Så snyggt. Jättekram Titti

    SvaraRadera
  10. Visst har du mycket på dina kort men de blir ju såååå himlans fina och de är ju alltid så välkomponerade
    och det är blir ju mycket fint att kika på.

    Skulle jag lägga så mycket på ett kort skulle det se ut som om jag lagt allt i en hög. :- ))

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  11. Jag gillar dies jättemycket och även punchar.
    Du har gjort ett mycket fint kort i lila, en färg som jag först inte gillade men som jag nu tycker mycket om. Tänk att det finns så många nyanser av varje färg. Ha en trevlig helg. Kram Katarina

    SvaraRadera
  12. Ett ljuvligt vårigt kort!!

    /Kram från Elisabet

    SvaraRadera
  13. Så snyggt, som vanligt. Det är så mycket fint att titta på och färgläggningen så fin. Mycket fint som kommit upp sen jag hälsa på sist. Kram

    SvaraRadera
  14. Jag såg nu att du gillar Magnoliastämplarna, precis som jag. :)
    Jag vill bara tipsa om att jag har 25% rabatt på dom i min butik under helgen. Ange "magnolia" i kassan för att ta del av rabatten.

    Trevlig helg! :)

    SvaraRadera
  15. Så himla fint kort!! ÄLSKAR lila och har sett den här mörka lila färgen på flera kort som bara går i lila och jag är sååå sugen på att göra ett sånt kort nu :) Såg dessutom att du även har den fina fjärilsdien från Joy, som jag ;) Superfint!!

    SvaraRadera