Sidor

27 aug. 2014

Svart och vitt!

Hej hopp!

Har gjort två kort i svart och vitt, den översta var jag med på en utmaning på Fb
 Utmaningen var att göra ett kort  i svart o vitt.  Jag gillar ju svart och vitt, så det är klart jag hoppade på den. Det var ju tur att jag gjorde det,  för kan ni tänka er att jag vann med den, såå himla roligt! :)
Så jag gjorde ett till som är nästan likadant, så roliga att göra.







                                                            HA DET SÅ GOTT!
                                                            KRAMAR MAJSAN

5 kommentarer:

  1. Both cards are stunning. I also love to see black and white cards. A bit harder to do than other kinds but so elegant when they are finished. - Jim

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka härliga kort.. Jättefina båda två. Förstår verkligen att du vann med det. Du är så otroligt duktig och har en enorm känsla för dekorationer..
    Jag har inte hunnit att pyssla så mycket det sista. Vi håller på att förbereda för våran flytt till helgen. Tyvärr så dröjer det väl lite innan jag hinner sätta mig vid pysselbordet och få ordning på pysselrummet.. Men hoppas att jag kan delta i nästa julkortsutmaning i alla fall.

    Ha det fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten, underbara kort förstår att du vann du är så duktig på att göra så fina och snyggt dekorerade kort.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  4. Flott kort! Likte kontrasten mellom det svarte og hvite! :-)

    SvaraRadera
  5. Aivan mahtavia kortteja, musta - valkoinen on näyttävä yhdistelmä.
    Maarit

    SvaraRadera