Sidor

3 nov. 2013

Lite julkort!!

Hej hopp!!

Hoppas att allt är väl med er!!
Här så håller jag på med julkort, går ganska trögt. Men var ju tvungen att testa nya Spelbinders :)

                                              Visst är hon väl söt Merry Christmas Tilda!!
                        Denna Spelbinders tycker jag är såå himla fin (5x7 Detailed Scallops)

                                             
                         Spelbinders Resplendent Rectangles, även julstjärnan är en Spelbinders.
                                              Och så lite annat smått och gott i dies väg :)


HA DET SÅ GOTT OCH TA VÄL HAND OM ER!!

KRAMAR MAJSAN

14 kommentarer:

  1. Dina julkort är ju så underbart fina! :)

    SvaraRadera
  2. Åhhhhh dom är ju så fina dina julkort sååååå!!! Helt underbara detaljer och så himla välgjorda! Du är så grymt duktig du...=)

    Kramar i massor

    SvaraRadera
  3. These pieces are wonderful!
    I enjoyed them all!
    Cheers!

    SvaraRadera
  4. Du är verkligen mästarnas mästare på att använda dig av dies på dina kort på ett riktigt riktigt snyggt sätt! Jag kan inte annat än beundra dessa vackra kort!! Ha det bäst vännen min!!!! Kram

    SvaraRadera
  5. Oj så fina julkort du har gjort,
    Så vackra dies och fina julfärger.
    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Oj så produktiv du har varit! Alla tre korten är superfina och jag blev grymt sugen på diesen på de två förstaaa!!! :D Den som får ett julkort av dig blir en lycklig människa Majsan! :D Stor kram!

    SvaraRadera
  7. Hej vännen! Åh vad härligt det är att se kort från dig igen! Inte bara för att de är så otroligt vackra, men det är så härligt att veta att du pysslar igen och att jag får ett kortmakeri-livstecken! Helt underbara kompositioner och Merry Christmas Tilda är en av mina favoriter också i senaste kollektionen. Så vackert färglagd! Må så gott! kram Lotta

    SvaraRadera
  8. dina kort är aVilka pangkort till julkort du gjort.Alltid så vackert detaljerat och valarbetet.Du är ett proffs!

    SvaraRadera
  9. Vilka vackra kort. Sååååå snygga. Kram

    SvaraRadera
  10. Kjempefine :) Fine julefarger :)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Dina kort och din färgläggning är som alltid så vackra att jag får dåndimpen, helt otroligt! Snyggt jobbat med spellisarna, de är så fina men det är din sammansättning som är mest imponerande! Jaa, håller helt klart med dig...en sån söt Tilda!

    Ha det toppen, kram!

    SvaraRadera
  12. This is another beautiful work!
    Have a nice day!

    SvaraRadera
  13. Vackra kort!
    Du får då alltid till dina alster så snyggt,
    en fröjd att titta på dom :)
    Älskar ditt fågelkort.

    Kram

    SvaraRadera
  14. Åh vilka underbara julkort.. Tildan är en favorit hos mig från den senaste kollektionen.. Har inte hunnit färglägga henne än, men nu fick jag lite inspiration här.. Underbara dies på alla kort. Kan sitta och kolla på alla detaljerna hur länge som helst.. Du är så otroligt duktig.

    Kram Anna

    SvaraRadera