Sidor

23 dec. 2014

GOD JUL!!

Ja nu så är det sista julkorten som jag hunnit fota :)

              Denna vikning var så rolig att göra, så det blev några kort med denna vikning.










                                                           ÖNSKAR ER ALLA


                                                         EN UNDERBAR JUL
                                                                     OCH
                                                            GOTT NYTT ÅR!


                                                        TA VÄL HAND OM ER!

                                                            KRAMAR MAJSAN

9 kommentarer:

  1. Gorgeous and adorable!
    Merry Christmas!

    SvaraRadera
  2. Ännu fler vackra julkort. Vikningen är riktigt mysig. Alltid roligt att prova nytt.
    God fortsättning till dig från Eva

    SvaraRadera
  3. Men vilken trevlig vikning, den tror jag inte att jag har sett förut. Underbart vackra kort!!
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt Kreativt År!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  4. God fortsättning på det nya året !Håller med förra inlägget flera underbara kort, har gjort den vikningen en gång men det var länge sedan får kanske ta och göra den igen. Den är så trevlig och så snygg.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  5. Sååååå himlans fina julkort

    God fortsättning

    SvaraRadera
  6. Oj Majsan så många underbara julkort! Jag behöver verkligen all inspiration jag kan få, som försöker fortsätta göra ett i veckan.
    Min dator har blivit tröttare och segare för varje dag, så på senaste tiden har jag bara kunnat följa era bloggar via mobilen och då blir kommenterandet knepigt ;-)
    Jag har nog varit snäll, för tomten kom med en ny dator till mig, så nu är det jättekul och lätt att hälsa på hos er, mina bloggvänner!
    Ha ett härligt 2015 med många kreativa stunder!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Beautiful cards one and all Majsan. Hope your new year is a very happy one.- Jim

    SvaraRadera
  8. Så vackra julkort du har gjort! :)

    SvaraRadera